Nu montați niciodată o anvelopă și nu o demontați de pe o jantă dacă nu aveți instruirea adecvată și echipamentul necesar. Lăsați această operațiune în seama profesioniștilor din domeniul auto. Tehnicienii experți în schimbul de anvelope vor fi foarte atenți să respecte instrucțiunile producătorului privind alegerea anvelopei, inspecția preliminară a aspectului interior și exterior al anvelopei și procedurile de montare și de demontare.
Tehnicianul expert în schimbul de anvelope va fi de asemenea atent să furnizeze următoarele servicii pentru a vă asigura siguranța și durata de viață a anvelopelor dumneavoastră:
Această operațiune, necesară la fiecare montare a unei anvelope, elimină vibrațiile. Anvelopele dumneavoastră se uzează prin urmare mai lent, la fel ca suspensia, direcția și mecanismul de rulare.
Pentru a primi o cotație de preț pentru Echilibrarea roților, click aici:
Dacă tehnicianul observă uzură anormală la anvelopele dumneavoastră vechi, poate sugera verificarea geometriei și alinierii roții. Acest serviciu suplimentar vă va ajuta să preveniți uzura neregulată sau anormal de rapidă a anvelopelor dumneavoastră.
Programați-vă online aici:
Dacă înlocuiți numai 2 din cele 4 anvelope, indiferent dacă aveți autovehicul cu tracțiune pe față sau pe spate, este recomandat să montați anvelopele noi pe puntea spate, astfel veți beneficia de o mai bună siguranță în eventualitatea unor situații neprevăzute sau dificile (frânare de urgență, curbe strânse, etc.) mai ales în condiții de carosabil umed. Multe teste au demonstrat că este mult mai ușor să controlați roțile din față decât cele din spate.
Anvelopele din față se uzează în general mai repede decât cele din spate, mai ales la autovehiculele cu tracțiunea pe față (care reprezintă majoritatea autovehiculelor în prezent). Atunci când condițiile meteo sunt dificile, este esențial să aveți anvelope de iarnă montate pe mașină. Când temperatura scade sub 7°C, echipați autovehiculul cu toate cele 4 anvelope de iarnă.
Solicitați o cotație preț anvelope aici: Găsiți Anvelopa Potrivită.
Când condițiile meteo sunt dificile, este esențial să aveți montate pe mașină anvelope de iarnă . Sub 7°C, echipați autovehiculul cu toate cele 4 anvelope de iarnă. Aceasta este temperatura la care cauciucul anvelopelor de vară se întărește și începe să piardă aderență.
Anvelopele de iarnă sunt proiectate pentru toate condițiile de iarnă: șosele umede, pline de apă, acoperite de zăpadă și gheață. Montarea anvelopelor de iarnă este legată de siguranță pentru dumneavoastră și pentru cei dragi. Cu anvelopele de iarnă veți reduce distanța de frânare și veți spori siguranța dumneavoastră. Benzile de rulare și proporția mare de cauciuc natural a anvelopelor de iarnă pot reduce distanța de frânare cu până la 50%.
Un autovehicul standard condus cu 50 km/h pe zăpadă va avea nevoie de 48 de metri pentru a opri cu anvelope de vară și de numai 24 de metri cu anvelope de iarnă. Merită să vă gândiți la acest aspect ... Contrar credinței populare, anvelopele de iarnă nu se uzează mai repede decât anvelopele de vară! Este mai mult decât recomandat să montați toate cele 4 anvelope de iarnă. Cu numai 2 anvelope de iarnă, riscați să modificați controlul autovehiculului în condiții de iarnă. Anvelopele de iarnă sunt obligatorii în unele țări europene. Înainte de a călători, verificați dacă respectați reglementările locale.
Răsfoiți catalogul de anvelope de iarnă aici: Catalog Anvelope Iarnă.
La terminarea sezonului rece, optați pentru anvelope de vară!
Răsfoiți catalogul de anvelope de vară aici: Catalog Anvelope Vară.
Codul rutier include reguli pentru anvelope.
Este ilegală echiparea autovehiculelor cu motor și/sau a remorcilor lor cu anvelope cu un index de capacitate de încărcare sau cu un simbol de viteză nominală mai mic decât capacitatea maximă declarată de producătorul autovehiculului (Articolul R59 din Codul rutier, completat prin decretul 24/10/94).
Codul rutier cere ca anvelopele pe aceeași axă să aibă:
• aceeași marcă
• aceeași dimensiune
• aceeași categorie de utilizare (de ex: șosea, zăpadă, tot-teren)
• aceeași structură (pliuri transversale sau radiale)
• aceeași viteză nominală (T, H, V, W etc.)
• aceeași capacitate de încărcare.
Dimensiunea, viteza nominală și indexul de încărcare au fost stabilite de producătorul autovehiculului (și validate de producătorul anvelopei) pentru a oferi siguranța maximă la condus, calitatea și confortul deplasării. Aceste date sunt parte clară a caracteristicilor autovehiculului când se obține aprobarea de la serviciul guvernului francez de testare a autovehiculului.
Pentru anvelopele de vară, montarea anvelopelor de diferite dimensiuni, viteza nominală sau indicii de încărcare este prin urmare periculoasă și reprezintă violarea Codului rutier. Pe de altă parte, este mereu posibil să se monteze anvelope cu un indice de viteză și/sau de încărcare mai mare.
Citește și articolul: Iarnă - anvelope de iarnă, vară - anvelope de vară.