Brandurile în care avem încredere

Michelin

Anvelopele Michelin: o anvelopă bună poate schimba totul

 

 Cine este Michelin?

Infiinţată în 1889 de Edouard şi Andrée Michelin, compania din Clermont este numărul 1 in domeniul inovaţiei. Compania alocă resurse financiare şi umane importante pentru activitatea de Cercetare şi Dezvoltare. Din anii 1990 Michelin se axează pe « anvelopa verde », economică si ecologică.

Anvelopele Michelin, cea mai mare cerere pe piaţă  

Considerată nr. 1 de către consumatorii europeni, marca Michelin este de 5 ori mai cerută pe piaţă decât marca concurentă cea mai importantă . (Studiu BIN 2005 realizat de  TNS pe un eşantion de  8.770 persoane din 10 ţări europene).  

Calitatea anvelopelor Michelin este recunoscută de consumatori

Consumatorii recunosc supremaţia mărcii Michelin faţă de concurenţii săi, din punctul de vedere al calităţii. (Studiu BIN 2005 realizat de  TNS pe un eşantion de  8.770 persoane din 10 ţări europene).  

Anvelopele Michelin sunt apreciate de distribuitorii europeni  

O anchetă realizată in rândul distribuitorilor demonstrează că aceştia consideră că Michelin este nr. 1 în ce priveşte calitatea anvelopelor. (Studiu CVA realizat de societatea independentă IPSOS în 2005 pe un eşantion de peste 2.500 de distribuitori europeni)

Anvelopele Michelin: nr. 1 în categoria anvelopelor de înaltă performanţă, în opinia constructorilor europeni  

Michelin beneficiază de peste 200 de omologări (Omologări tehnice active obţinute în  2006 pentru gamele : Pilot, Primacy şi 4X4.). De altfel, 1 vehicul de înaltă performanţă din 4 (ERMC 2005 pe segmentele V-Z.) este echipat cu anvelope  Michelin.

Michelin în competiţie pe toate tipurile de teren  

Michelin este singura marcă prezentă în toate competiţiile mondiale (F1, WRC, Moto GP, Anduranţa...).

Kilometraj mai bun cu Michelin

Anvelopele Michelin au o durată de viaţă mai mare cu 20%  km, în medie, faţă de orice altă marcă. (Pentru peste  75 % din vânzările de anvelope Michelin pentru turisme. In medie, raportat la principalii săi concurenţi. Test realizat în  2006 de centrele independente CERM şi TÜV Automotive pe anvelopele achiziţionate de pe piaţă)

Economii de carburant

Un studiu a demonstrat o rezistenţă la rulare mai mare cu 20%, în medie, în raport cu principalele mărci concurente (Teste realizate în 2006 de centrul independent  TÜV Automotive pe anvelopele din gamele majore,  achiziţionate de pe piaţa europeană).

Cosumatorii europeni* sunt satisfăcuţi de marca Michelin

  • siguranţă pe carosabil umed,
  • fiabilitatea produselor,
  • contribuţie la securitatea rutieră.

    * Studiu BIN 2005 realizat de TNS pe un eşantion de  8 770 persoane din 10 ţări europene.  

Dacă vreţi să achiziţionaţi o anvelopă Michelin, aveţi încredere în Experţii Euromaster!